Product was successfully added to your shopping cart.
Veelgestelde vragen - Klantenservice - The Nail Company
0item(s)

Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

Veelgestelde vragen

Hier onder ziet u een overzicht met vragen die veel aan ons gesteld zijn wellicht heeft u een vraag die eerder is gesteld en kunt u hier het antwoord vinden. heeft u toch nog vragen neem dan contact met ons op. U kunt uw vragen ook altijd via facebook of twitter stellen.

Vragen over service

Retour producten moeten altijd voldoende gefrankeerd zijn.
Ieder artikel dat om wat voor reden dan ook aan ons retour moet worden verzonden dient ten aller tijden voldoende te worden gefrankeerd. Dit omdat niet gefrankeerde zendingen door ons altijd zullen worden geweigerd!

Wat kan ik doen om informatie of advies over een product te krijgen?
Heeft u op onze website niet de (product)informatie gevonden die u zocht? Onze product specialisten helpen u graag verder met aanvullende productinformatie of een advies bij uw aankoop.
Elke werkdag van 8:00 tot 17:00 per telefoon: 010 - 2810417

Buiten kantooruren toch een vraag?
U kunt uw vraag ook per e-mail aan ons stellen, wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
per e-mail: info@the-nailcompany.nl

Kwaliteit en Service
Bij the nailcompany zijn we ervan overtuigd dat consumenten meer willen dan alleen de laagste prijs. Alles draait om kwaliteit en service, trends en inspiratie maar ook om maatschappelijke verantwoordelijkheid en de zorg om mens en milieu. Allerlei verschillende begrippen die samen bepalend zijn voor the nailcompany nu en in de toekomst.

Vragen over helpdesk

Helpdesk van the nailcompany

Helpdesk van the nailcompany : tel 010-2810417

Berijkbaar tijdens kantoortijden van maandag tot en met vrijdag van
9.30 t/m 17.00 uur.

Of via info@the-nailcompany.nl

Adreswijziging klant
Klanten zijn verplicht the nailcompany van iedere adreswijziging op de hoogte te stellen. Zolang the nailcompany geen verhuisbericht heeft ontvangen, wordt u geacht woonachtig te zijn op het laatst bij The Nailcompany bekende adres en blijft u aansprakelijk voor de door u bestelde artikelen die op het oude adres zijn afgeleverd

Vragen over garanties

Heb ik garantie op mijn artikel?
Voor alle hardware in ons assortiment gelden fabrieksgaranties. Dat betekent dat u recht heeft op de reguliere garantiebepalingen zoals de fabrikant van het artikel heeft bepaald. Deze garantiebepalingen zijn specifiek voor elk artikel en u vindt ze terug in de meegestuurde documentatie. Mocht u vragen hebben of wilt u aanspraak maken op de garantie, dan kunt u contact opnemen met de helpdesk van de betreffende fabrikant. Kunt u geen gegevens van de fabrikant vinden? Neem dan contact op met onze Klantenservice.

Vragen over betalingen

Wat is iDEAL? (Alleen voor Nederland)

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

De voordelen:
- iDEAL is net zo vertrouwd, veilig en gemakkelijk als internetbankieren
- iDEAL wordt ondersteund door de grote Nederlandse banken
- Toegang tot internetbankieren van een van de deelnemende banken is voldoende om gebruik te kunnen maken van iDEAL
- Controle en overzicht op de betaling
- iDEAL is ontwikkeld door ABN AMRO, ING Bank, Postbank en Rabobank

Hoe werkt iDEAL?
U plaatst een bestelling. Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met iDEAL wilt betalen. Klik dan op de iDEAL-betaalknop en selecteer uw bank. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en uw bestelling wordt verwerkt.

Wat zijn de verzendkosten?
Onze verzendkosten zijn voor afleveradressen in Nederland ? 0 euro per bestelling. en ? 8,00 voor belgie Dit is een vast bedrag ongeacht het aantal artikelen per bestelling.Tot 30 kilo.

The nailcompany is vrij om als nog verzendkosten in rekening te brengen wanneer de bestelling lager is dan de werkelijke verzendkosten.

Behandelstoelen worden per pallet verzonden en de kosten zijn dan 50 euro voor een lichte stoel of meubel in Nederland.
Lichte behandelstoelen Of lichte meubels per pallet verzonden naar belgie zijn 75 euro.
Zware behandelstoelen kosten voor Nederland 75 euro en voor belgie 100 euro

Vragen over bestellingen

Waarom een eigen account?
De eerste keer dat u iets bij onze shop bestelt wordt u gevraagd om uw persoonlijke- en adresgegevens in te vullen.the nailcompany bewaart deze informatie in een database die beveiligd is met uw eigen unieke wachtwoord. Het voordeel hiervan is dat de volgende keer dat u een bestelling doet u deze gegevens niet opnieuw hoeft in te vullen.

Contract per e-mail
Overeenkomsten zijn wettelijk vormvrij, dus ook een contract per e-mail is rechtsgeldig. Een contract per e-mail is niet rechtsgeldig als in het specifieke geval de wet iets anders bepaalt (door het stellen van bepaalde vereisten aan het contract) of als partijen iets anders overeenkomen.

De wet zegt dat het aanbod en de aanvaarding van een aanbieding in elke vorm kunnen plaatsvinden. Dus ook via Internet of e-mail. Een aanbod is te herkennen aan het volgende:
een duidelijke omschrijving van een product of dienst;
de prijs;
een bestelmogelijkheid (bijvoorbeeld een bestelknop);
Als een overeenkomst elektronisch wordt afgesloten, dan is de verkoper verplicht om te zorgen dat u de algemene voorwaarden kunt lezen en kunt bewaren.

24-Uurs levering
Als u de producten (van maandag t/m vrijdag) voor 15.00 uur online heeft besteld en betaald*, wordt uw bestelling in principe de volgende werkdag bezorgd. Orders die in het weekend worden besteld en betaald* (vrijdag na 15.00u, zaterdag en zondag) worden op dinsdag bezorgd.

Uitzonderingen levering:1 tot 4 werkdagen België.
Overboeking.
Bij de betaalwijzen overboeking duurt het langer voordat wij uw geld ontvangen (ongeveer 2 tot 7 werkdagen). Uw bestelling wordt direct na ontvangst* van uw betaling in behandeling genomen.

Wat gebeurt er, nadat ik mijn bestelling heb verstuurd?
Per e-mail krijgt u een bevestiging met een samenvatting van de bestelling. Is één van de bestelde artikelen niet op voorraad of direct leverbaar dan ontvangt u van ons een orderbevestiging met daarin vermeld de afwijkende verwachtte leverdatum.

Bestelling Annuleren
Het is zeker mogelijk uw bestelling te annuleren . U kunt dan via een gewone email de bestelling annuleren.
Zolang de bestelling nog niet betaald is hoeft u niets te doen. De bestelling wordt dan niet verwerkt en zal na enige tijd geannuleerd worden door the nailcompany.

Bestelling vanuit het buitenland
Het is mogelijk om een bestelling te plaatsen vanuit het buitenland. Hierbij dient u wel rekening te houden met een langere levertijd van het bestelde product,

Bezorging uit voorraad
De populairste artikelen uit ons assortiment kunt u binnen één werkdag laten bezorgen. Het gaat om zo'n 5.000 artikelen die we uit voorraad kunnen leveren en waarbij het staat aangegeven. Als u op een werkdag voor 15.00 uur een bestelling heeft geplaatst, kunt u het artikel de volgende dag thuis verwachten. Deze supersnelle levering kost niets extra; de verzendkosten blijven ? 7,50 per bestelling ongeacht het aantal bestelde artikelen. Bij meubelen en behandelstoelen zijn er andere verzendkosten

Mocht het door u bestelde artikel niet meer op voorraad blijken te zijn en we het dus ook niet binnen een dag kunnen leveren, dan zullen we u dit zo snel mogelijk via e-mail laten weten. De artikelen worden altijd in 1 keer verstuurd (verzendkosten) Producten die niet op voorraad zijn moeten dan eventueel opnieuw besteld worden.

Let op: als u gebruik maakt van de betaalmethode "Vooruitbetalen" zal de bestelling pas verzonden worden nadat wij de betaling hebben ontvangen.

Kopen op afstand
Bij (ver)koop op afstand is er geen fysiek contact tussen de koper en de verkoper en het product. Om u als consument extra bescherming te bieden, is er wettelijk bepaald dat u een bedenktijd (zichttermijn) heeft van zeven werkdagen op producten die u koopt via internet, e-mail, postorderbedrijf, telefoon, bestelbonnen of fax. Die zeven dagen gaan in na ontvangst van het product.
Uitzondering daarbij zijn: Acryl poeders, gels,en liquid en in opdracht vervaardigde producten (zoals nageltafels en pedicure meubels). In tegenstelling tot bij de verkoop van goederen gaat de bedenktijd de verkoop van diensten direct in op het moment waarop u deze bestelt.
Informatieplicht verkoper
Een verkoper moet u altijd informeren over de bedenktijd en hij moet zijn adresgegevens of het nummer van een eventueel helpdesk laten weten, zodat u weet waar u terecht kunt voor service.
Doet de verkoper dit niet, dan wordt uw bedenktijd automatisch verlengd tot drie maanden. Maar als de verkoper u op een later tijdstip correct informeert, geldt er gewoon weer een bedenktijd van zeven werkdagen.
Afhandeling
Wilt u een product terugzenden, meldt dit dan eerst (binnen de zeven werkdagen). Bij sommige bedrijven hoeft dit niet en kunt u het product gewoon terugsturen binnen de ?zichttermijn?. Bewaar dan wel een bewijs van terugzending.
De verkoper moet uiterlijk binnen dertig dagen na uw mededeling dat u de koop ontbindt uw geld terugbetalen. Tenminste, als u dat op tijd hebt aangegeven.
Let op:
Niet elke aankoop via de telefoon valt aan te merken als een koop op afstand. Als u bij de plaatselijke winkel telefonisch een nieuwe koelkast bestelt is dat waarschijnlijk geen koop op afstand en bestaat er dus geen bedenktijd. De regeling van Koop op Afstand is alleen van toepassing bij een winkelier die normaal gesproken verkoopt via de telefoon, internet of de televisie.

Worden verzendkosten van retour gestuurde producten terug betaald?
Bij Retour sturen van uw aangekochte producten die buiten onze schuld niet goed zijn gegaan worden niet vergoed.

Als de schuld bij ons heeft gelegen worden de retour kosten wel vergoed mits er op de juiste manier de producten zijn terug gestuurd (verzendkosten van 5 kilo zijn 7.50 euro)

Gaan jullie mij dan de verzendkosten vergoeden?
Antwoord: nee.
Wij kunnen in uitzonderlijke gevallen beslissen tot het verstrekken van een tegoedbon of artikel tegen een aantrekkelijke prijs, maar dat is geheel ter beoordeling van een medewerker van the nailcompany en staat niet open voor discussie. Wij betalen echter nooit de verzendkosten terug.

Je koopt bij www.the-nailcompany.nl omdat?
- je toegang hebt tot het grootste en meest complete nagel-assortiment
- je altijd slechts ? 2,49 handelings kosten per bestelling betaalt
- je alle artikelen binnen één dag bezorgd krijgt
- je je bestelling overal kan laten bezorgen, dus ook op je werk

Onze webshop is 365 dagen per jaar en 24 uur per dag geopend. Daarnaast kun je 7 dagen per week bij onze Klantenservice terecht. per e-mail en op werkdagen van 8.00 uur t/m 17.00 uur. per telefoon Ruim 5500 tevreden klanten in Nederland en belgie zijn het bewijs van onze uitstekende service.